Technické údaje

MOTOR: Škoda 130 RS - vrtání x zdvih 75,8 X 72 mm, 1298 cm3, 94 kW (128 k)/8200 min-I.

SPOJKA: suchá jednokotoučová s talířovou pružinou, průměr 190 mm, obložení Ferodo VG 95, alternativní celokovová lamela.

PŘEVODOVKA: pětistupňová Renault Gordini - upravená pro použití ve voze Škoda, čtyř satelitový diferenciál. Tým má k dispozici dvě sady vyměnitelných převodových kol pro závod do vrchu (I=3,61, II=2,37, III=1,70, IV=1,30, stálý převod 4,14) a silniční okruh, I=3,61, II=2,50, III=1,91, IV=1,48, V=1,14, stálý převod 4,57).

ZADNÍ NÁPRAVA: vlastní konstrukce, vlečená rozvidlená ramena se šikmou osou kývání, hnací hřídele se stejnoběžnými klouby Löbro.

PŘEDNÍ NAPRAVA: lichoběžníková, sériová, prodloužená ve střední části o 15O mm, kyvná ramena vyztužena zavařením, příčný stabilizátor pr. 18 mm nastavitelný do tří poloh tuhosti.

BRZDY: přední - kotoučové, vrtané kotouče, čtyřválečkový třmen pr.pístků 34 mm, obložení Ferodo, zadní - kotoučové, umístěné u převodovky, vrtané kotouče, jednoválečkový třmen, pr.pístku 32 mm, obložení Textar. Omezovač brzdného účinku zadní nápravy ovládaný z místa jezdce.

PÉROVÁNÍ: vinuté pružiny, tlumiče PAL upravené podle nároků vozu.

VNĚJŠÍ ROZMĚRY: šířka 1900 mm, výška 1260 mm, délka 4360 mm, rozvor 2400 mm, rozchod přední 1435 mm, zadní 1620 mm, světlá výška 80 mm.

DALŠÍ ÚDAJE: hmotnost (bez jezdce a benzínu) 665 kg, nejvyšší rychlosti podle převodu a použitých pneumatik 160 až 210 km/h.

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.